Real techniques & Eco tools

Nu tänkte jag skriva vad jag tycker om sminkborstarna som jag köpte. Jag skriver om de borstar som jag använt tillräckligt mycket för att kunna tyck till om dom. Mer om vart jag beställde borstarna och hur mycket det kostade kan ni läsa här
 
 
expert brush - Love, love, love. Använder denna till min flytande foundation. Lämnar inga som helst linjer i ansiktet som det kan bli utav en vanlig foundationborste. Lägger sminket jämt och fint. 
 
Blush brush - Den här penseln älskar jag, sveper på rouge perfekt. En riktigt bra borste. På grund utav formen på borsten så kan man bestämma själv hur mycket eller litet område man vill applicera på. Blir inga fläckar, inga starka linjer. Man kan ha på lite produkt och mycket. Man kan inte misslyckas med denna. 
 
Första borsten (från vänster) i sättet gillar jag skarpt. Den påminner om blush brush men i miniversion. Denna använder jag till highlighter på kindbenen. 
 
Den andra borsten är en mini foundation borste. Alldeles för liten för att applicera foundation, det skulle ta en evighet att täcka ansiktet. Men på ställen det är svårt att komma åt så är den riktigt bra, under ögonen te.x.. För den som använder concealer så skulle jag verkligen rekommendera denna.
 
Den tredje borsten borsten är en borste som jag skulle tipsa om att använda i inre ögonvrån för att applicera ögonskugga, även för att täcka små finnar. Denna är ingen favorit hos mig, men den är fortfarande bra. 
 
den fjärde och sista borsten är också en favorit. Denna använder jag antingen till foundation, när jag vill ha ett lite naturligare resultat. Fungerar perfekt till det! Love. Eller så har jag den till att markera kindbenen med ett bronzerpuder. Den är väldigt bra till det, man får produkten precis där man vill och när man applicerat det där man vill så är den perfekt att börja skugga ut med. inga linjer what so ever. 
 
Längst till vänster. bronzer brush. Den här borsten avgudar jag! Den är bland de bästa borstarna jag haft. Denna använder jag till puder i hela ansiktet. Den lägger produkten perfekt! Och den är den mjukaste borsten jag någonsin känt på, den är sååå himla mjuk. Hur mjuk en borste är berättar ju inte hur bra den är, men att den är mjuk är ju ett plus! Jag hade älskat den lika mycket även om den inte vore mjuk. 
 
Setet med ögonskuggsborstar väntar jag med tills jag fått tillräckligt med uppfattning om dom :)
 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback