längesen

Hej på er! var ett tag sen jag uppdaterade i guess. Gått ett halvår. vad hände? tappade motivationen tror jag. visste inte riktigt vad jag skulle blogga om tror jag. 
 
Rensat lite i garderoben idag. behövdes ju kan jag säga. har typ inga kläder kvar nu känns de som. rensade bort sommarkläderna och sånt som ej används. Sitter just nu och lyssnar på musik, läser lite bloggar, kollar facebook osv. har instagram för er som vill följa mig så heter linneadofs där.
 
för övrigt så går livet upp och ned. allt blev för mycket så gick väll typ in i väggen. orkade inte med nånting. stötte bort alla som betydde något för mig. ville inte visa mig svag. kände att jag inte ville belasta någon alls när jag mådde som sämst. vet inte vrf jag kände att jag var en belastning? allt är så ytligt nu för tiden, många går med sina påklistrade smile och låtsas att deras liv är perfekt. men jag är alltid så när jag mår dåligt att jag kanske säger att jag är nere. men jag vill inte att andra ska bli nere pga att jag mår dåligt. så man låtsas må bättre än vad man gör. Så vissa visste väll kanske att jag mådde dåligt, men förmodligen inte hur dåligt.. så hur ska man kunna få stöd när man inte berättar. istället för att berätta så stötte jag bort folk.. allt är inte tipp topp än, men tar en dag i taget :) jävla emotionellt inlägg dehär blev då. ville bara säga, våga berätta att du kanske inte mår så bra, våga be om hjälp. istället för att stöta bort människor ur ditt liv. 
 
nu ska jag ta ett mysigt skumbad, sen blir det lite tv-tittande. 
 
 
 
 
 

 
saknar min bruna hy och min hårförlängning. mars 2013. passar då mkt i bättre längre hår. synd att det är så drygt att fixa med. men hade lätt köpt nytt på en gång om jag haft pengar till det
 
 take care! ♥♥
 

Here’s the truth: you are going to waste a lot of hours focusing on who you are not, or who you want to secretly be. But you won’t ever wake up and actually be that person. You’ve got to embrace what you bring to the table. If you don’t like what that is, have the courage to change it.

 

 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback