I'm so happy

Åå :) idag har jag träffat världens bästa och saknade Johanna. En underbar vän som numer bor i Västerås. Hade inte träffat henne sen i somras. <33 tog en fika och garvade sönder och var uppspelta över en leksaksgris för hundar som vi hittade på djuraffären.


Sen så har jag varit och hälsat på min underbara pappa. Vet ärligt talat ingen rarare och snällare person än honom. Han vill ALLA så väl, å sen kan de ändå bli så fel. Min fina pappa <33 idag så var det hans födelsedag, han hade pysslat å fixat till med både mat och fika. Blir så rörd när jag tänker på hur go han är. Och sånt fint tal han höll när jag fyllde år sist <3

Idag så fyndade jag två tröjor på carlings, sen kom min jacka från Ebay, lösögonfransar och en klänning. Just ja, några halsband också. Tror jag har blivit shoppingberoende.. Men jag handlar ju alltid på rea och älskar att hitta småfynd. Handlar liksom inte för att det är något jag behöver för fem öre, utan för att det är något jag gillar. Men jag antar att det är så för de flesta?? Man behöver ju liksom bara tre par skor egentligen? En vinterjacka och en tunnare jacka. Nån byxa, några underkläder, å några överdelar. Å strumpor. Snacka om att man känner att man övershoppar när man har två garderober som är proppfulla. Dags att rensa och skänka å sälja


Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Det var så trevligt så! <3 Måste ses snart igen! <3 :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback