Godmorgon

Tjeeena allihopa!! gud vilken träningsvärk jag har idag och så ska mn cykla till skolan också great :/ haha. cyklade till skolan igår, sen hem. sen drog jag och sara till kupolen sen åkte jag hem. sen kom robin och vi gick till max, dollarstore, lager70 och kupolen å sen hem igen. så jag känner mig rätt död haha. Nu blir det iaf skola som sagt, har psykologi nu. sen vet jag inte riktigt vad vi har mer. men tror att jag slutar runt två iaf ;D Sen så blir det väll att dra ner på gymmet så fort robin slutat jobbet. hoppas ni får en bra dag pusspuss.

haha fan va ful. ja såhär ser jag ut idag iaf. orkade inte fixa håret så drog på mig en mössa.
sorry för att jag ser så trött ut, men det kan inte hjälpas ;D

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Mer bilder på dig och din fina kropp!

2011-05-06 | 17:14:01
Skrivet av: sami

Om det där är du så är du sjukt j**la söt! :O

2011-05-23 | 16:04:49
URL: http://ipzz.devote.se
Skrivet av: julia

Söt!:)

2011-06-02 | 21:45:50
URL: http://borntoplaythemusic.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback