Gymmat

Hej på er, blev lite ändrade planer, därav dålig uppdatering. Robin (pojkvännen) kom hit och vi åkte upp till han för att min väska var glömd där och så käkade han lite sedan så åkte vi och gymmade. Vi gymmade nere på atlantum, det ligger nere på stan :) tror verkligen att jag ska börja där, alltså köpa kort :) det är billigt och helt okej. visst hade man väll valt svea, men det har jag knappast råd med som student. Så sen i sommar så ska jag ha en riktigt snygg kropp har jag bestämt! :)



Priser på gymmet
Träning 1 gång 70kr
10-kort 400kr
Månadskort 360kr
3-månaderskort 830kr
Halvårskort 1300kr
Helårskort (13 mån.) 1950kr
Autogiro 165kr/mån (12mån)


Student/Pensionär/Arbetslösa
10-kort 320kr
Månadskort 300kr
3-månaderskort 660kr
Halvårskort 1100kr
Helårskort (13 mån.) 1500kr
Autogiro 125kr/mån (12mån)

 

 

 

lagom är bäst! (Y)



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback