hej osv!

Setat ute och solat i en timme nu, så jäkla skönt! man kan ju tro att det är sommar ?! Iaf när man sitter på min altan å solar, ingen vind whatsoever... fick ont i huvet så var tvungen att gå in till slut. är så jäkla känslig för solen, får ont i huvet jämt, fast jag dricker mkt vatten..
 
ååå sommaren är på g, jag känner mig helt sprallig å busig. så jäkla härligt!! peace and love, uteserveringar, käka mjukglass, ut på bus, sitte i en park å bara chilla. äntligen slut på skitvintern, sa redan när jag var liten att jag skulle flytta utomlands när jag blev stor å slippa vintern. haha, skulle lätt kunna göra det. 
 
Varit på bikbok och handlat idag, dom har ju 50% på ALLT i hela butiken idag!! gäller i hela sverige, så ut å shoppa med er. jag hittade en del, kan visa sen kanske? :) Var sån jääääkla kö på bikbok, höll på å dö. fyfan. var dit när dom öppna för att slippa köerna, men nej. Imorgon är det fredag wwooppwopp.. vet inte om jag ska till johanna i helgen, inflyttningsfest. fan att man inte har körkort alltså. . . 
 
jag i min lilla småfjantiga peacetop, men diggar den.. kosta bara 50 spänn idag, why not liksom

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback