Glossybox november 2013



Igår kom den efterlängtade och omtalade novemberboxen designad av DAGMAR. Med inspiration från Dagmars höstkollektion.

  1. Batiste – Dry Shampoo XXL Volume (79 kr, 200 ml) 
  2. Emite Makeup – Micronized Eye Shadow DAMS (170 kr, st)
  3. Naobay – Oxygenating Cream Moisturizing (279 kr, 50 ml) 
  4. Botanics – Shine Away Ionic Clay Mask (79 kr, 100 ml)
  5. Oriflame – Wonder Lash Mascara (155 kr, 8 ml)
Mascaran ska vara oriflames bästsäljande, så den ser jag verkligen fram emot att testa. Jag som aldrig lyckas hitta min favoritmascara kanske gillar denna? 

Torrshampoo känns heller aldrig fel, mitt har precis tagit slut. Och bastie gör verkligen bra torrshampoon. Detta ska även ge volym vilket inte ogillas. 

Krämen från naobay känna extra lyxig. Tummen upp! 

Hade gillat om ansiktsmasken var fullsize, men men.

Diggar novemberboxen. Är glad över att jag fick mascaran och inte deon som vissa fick

Är ni nöjda med månadens box?

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback