Frågor

 drömhårfärg: typ den här. mums. Someday. bara det att rött hår är så jäkla jobbigt att hålla fint. 
 favoritdrink: Nöt johnson som var på skrubben. Har recept så ska fan göra det själv någon gång. 
 sexuellt upphetsande: Bitas, dra i håret, passionerat, varierat. mix av det så (Y) 
 secret crush: jon kortajarena mums. bilder här, här & här.
 standard-outfit: Tighta jeans, slapp topp
 favoritsysslor: Shoppa, dansa, umgås med folk, sova haha, ha sex, mysa, film.
 vill resa till: new york! shopping  
 har svårt för: gnäll 
 gärna i mitt glas: apelsinjuice, oboy, öl, cola. någon god smoothie .
 gärna på min tallrik: keso! love it. pasta med pesto, big mac, romanasoppa, kebab, köttfärsås&spaghetti
 fobi: Ormar!
 detta skäms jag för: Hmm, jag vet inte. brukar inte skämmas så värst. ? kanske att man inte flyttat hemifrån & är arbteslös. är ju inte så jätte kul
 min stilförebild:  Måste säga att Jennifer stano klär dig väldigt snyggt. Kenza brukar också ha en del snygga outfits. 
 frossar helst i: är ju en sucker för choklad så ;P
 min syn på porr: why not? 
 mest spelade låten på spotify just nu: calvin harris - i need your love ? 
 i skolan skolkade jag från: det var väll idrotten
 min syn på plastikkirurgi: Har inget emot det alls, så länge man inte ser överopererad ut. 
 favorit VS-modell: rosie huntington-whiteley, lr candice swanepoel
 inredningsstil: lantligt med en touch av modernt
 ett ord som jag inte tar i min mun: antagligen hen haha, visst att man kanske skämtar om ordet. men tkr själva grejjen med hen är så jäkla fjantigt. 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback