be yourself everyone else is already taken

Har nyss käkat lunch och gjort mig iordning. Sitter hemma hos Robin & chillar i hans säng. Kanske utgång ikv, de visar sig. Beror på vad man känner för när kvällen närmar sig. Men blir väll säkert så. Brukar känna för det när kvällen kommer.


Förövrigt så är det väll okej med mig idag. Känt mig så jäkla nere och allmänt trött på allt på sistone. Blir totalt osocial, tyst och obekväm utav mig då. Drar mig undan. Inte lust av umgås förutom med de allra allra närmaste. Sen är jag alltid så att jag hatar & avskyr att visa mig svag när jag är nere. Muren kommer fram. Visst kan jag prata om det, de är helt lugnt. Men att visa det gör jag inte. Om det inte är så att allt blivit för mkt å det brister. Men jag känner att jag mår bättre nu :) vågar väll inte hoppas för mycket men.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback