7/3 - 13

Tänkte uppdatera lite nu igen :) Angående träningen så går det toppen. Har hållit i sen 27 februari nu. Inte tröttnat än ;) Jag har alltid känt att nu jäklar, så har jag gett upp efter bara någon dag. Inte för att jag menar att jag har hållit på väldigt länge nu, för det har jag inte haha.  Men menar att jag känner att jag kommer hålla i det här nu. Har hoppat över två gånger. 1 gång pga att jag var bakis och då ska man ej träna. Den andra gången var jag tvungen att ta en vilodag pga att jag hade en träningsvärk utav tusan. 
 
Idag har jag varit och hälsat på Ida en sväng, satt och pratade, glodde lite tv och bara umgicks :) ♥ Sen gick jag faktiskt hem 3-3.5 km kanske de är. + träning
 
Håller tummarna för min pojkvän nu, att han ska få utbildningen via AF. Kan han inte få ha lite tur! Jag ska skriva in mig på AF nästa vecka jag också, blivit arbetslös :/ Sen ska jag söka tusan! alternativt utbilda mig + kanske något extra jobb om jag får nåt :)
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback