Hårförlängning

Igår kväll så besällde jag ett nytt clip-on set. Löshåret jag har tycker jag inte om. Beställde det förra från bekkas.se och fick lockigt hår trots att jag beställde rakt. Det var rakt när jag fick det, men så fort jag tvättade det så blev det världens krull. Så nu har jag i alla fall beställt ett nytt från EBAY hos en säljare som heter minihouse8888. Har sett många youtube recensioner och det ska vara bra :) Beställde 160gram med hår! 10 st  bitar. och totalt så är det 110 meter hår på bredden, så det lär ju räcka haha ;)  och 50 cm långt, så det kommer väll gå lite nedanför brösten. Färgen är #4. Kommer berätta vad jag tycker om håret! Men det lär väll ta ca 2-3 veckor innan jag fått det. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback