nationellt prov, fikat & fyndat

Åååh gud. Vi hade Nationellt prov idag. Jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Jag klarade tidsgränsen, vilket var väldigt tur. För övrigt så gick de bra sa läraren å dom andra. Fast jag pratade lite fort. Men minst ett G kommer jag nog få iaf och det känns skönt!

Efter skolan så följde jag med Ida hem. Först var vi förbi hennes syster och fikade lite. Hemmabakta billar (mums) och kaffe. Gott som tusan. Och jäklar vilket fint hem hennes syster hade måste jag säga. Blev lite farsinerad haha. Sen drog vi hem till Ida och umgicks en stund innan jag åkte med bussen. Jag åkte till ta till vara och emahus och tittade efter lite fina skänkar/vitrinskåp. Hittade lite fint. Men har tyvärr inget körkort, ska försöka fråga om någon eventuellt kan hjälpa mig att frakta : ) Och såg värdlens finaste kökssoffa! Den hade blivit så fint i vitt. aaah! 1000 kr kostade den. De andra möblderna låg på ca 200-500. Hittade även ett fint fat i metall/silver inne på sussis skattkista om kommer bli så jäkla fint med stenar på bottnen och blockljus i olika storlekar. Shit vad jag bara längtar tills jag och Robin flyttar ihop i egen lägenhet (när de nu blir) och bara får börja sitt egna liv. Inreda sitt eget hem, laga sin egen mat, eget ansvar och göra precis som man vill. Längtar ihjäl mig! Längtar så mycket så jag till och med tycker det är cool lugnt att jag ska städa & diska varje mat! Har redan handlat & målat om grejjer jag vill ha tills jag får eget. Tittar runt efter lägenhet hur ofta som helst för att jag tkr de är så kul, fast jag vet att ekonomin tyvärr inte finns just nu : /

Imorgon är jag ledig i skolan som vanligt. Skööönt! Sovmorgon x tusen!
Trackback