If he doesn't treat you like a princess, then he doesn't deserve to be your prince

Hej på er :) Hoppas ni haft en bra dag hittills. Själv försov jag mig, så har väll inte varit vaken så länge än. Fan jag hatar att försova mig, speciellt när det var idag. Missade en viktig lektion :/ Men aja, de är väll som det är. Kan ju inte spola tillbaka tiden. Imorgon så har vi massage kurs igen. Då blir det helkroppsmassage, så jäkla skönt. Antingen så kommer jag få massera den här lektionen och bli masserad nästa eller tvärt om. Det visar sig, hoppas på att bli masserad först iaf hahaha :) SKa nog gymma senare idag, funderar på det iaf :) bara man orkar ;P Men ska försöka, det var alltför längesen nu. Vi hörs lite senare :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback