2010-10-31



bild från igår ♥

Åh gud jag vet inte vart jag ska börja. kvällen igår var iaf helt okej. jag och jessica började förfesta hos mig, sedan drog vi till en fest där vi mötte upp några fler. sara, martina kattis å nåra till :) själva festen där sög väll nästan om man säger så. jag och jessica drog oss ned på stan. men efter en stund så drog hon hem till mig och sov. jag drog in på skrubben å var ute på stan och yrade. stötte på lite människor man kände igen :) men snackade även med totala främlingar från lite här och var. fick en hamburgare av någon hahaha. men god var den.

ja för övrigt så vet jag inte hur det är. jag känner mig besviken, ledsen, arg. jag vet inte hur jag ska känna. Hela helgen så har det gått jätte bra, sen idag när man sitter såhär och tar det lite lugnt så kommer tankarna igång. life is a bitch and then you die. Jag är så förvvirad. jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Sårad en gång till, sårad alldeles för mycket. Varför är jag så jäkla beroende av kärlek och förhållanden? Jag älskar närheten man har, jag älskar romantik, jag älskar att bli omhållen, få pussar, få höra "jag älskar dig". Jag är inte singel typen. jag är den där som vill ha ett förhållande. Man kan säga att jag lever för kärleken helt och hållet. Jag gjorde dig till mitt allt, du var som en del av mig. du gjorde mig hel , jag kände mig älskad. visst inget förhållande är perfekt, alla förhållanden har sina svackor. men aldrig har jag mått så bra i ett förhållande som jag gjorde med dig. och du bara kastade bort allting som om jag vore luft, som jag vore en påse skit. som att jag inte betydde ett skit. Jag som trodde att det var bra nu, att vi skulle kämpa tillsammans. Jag trodde att vi skulle ha en framtid tillsammans. flytta ihop. så blir det såhär. du visste att du inte skulle få någon mer chans om du lämnade mig, du sa det själv. ändå så väljer du att bara kasta bort allting. istället för att fortsätta. varför blir det såhär för mig? kan jag inte bara få vara lycklig. Hur ska jag kunna älska någon igen? utan att bli rädd för att bli lämnad igen. om det var någon jag trodde att det skulle funka med, så var det med dig. Love sucks. finns det ignen annan som värderar kärlek lika högt som jag gör.

Never make someone your everything.
Cause when they're gone, you'll have nothing.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Jo det finns någon, någon som tycker du är väldigt vacker

2010-10-31 | 16:58:55

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback