♥ Jag älskar dig ♥

Nu och föralltid

 


Inget funkar så står du där med mig
(Du är där för mig)
Du är där för mig
När mörkret smyger sig på tar du min hand å
Ge mig din kärlek,trygghet till mig
När inget funkar så står du där med mig
Du är där för mig
När mörkret smyger sig på tar du min hand å
Ge mig din kärlek,trygghet till mig
När inget funkar så står du där med mig


Många hinder i vägen,tiden rinner iväg

Uppgivet i själen för tok för länge
Vem är jag idag,har jag tagit mig upp nu
Med hjälp av en ängel
Du ger mig trygghet när dörren är stängd
Låser du upp med en nyckel du trodde jag har slängt
Men den va bara gömmd,sparad för en sån som du
Som öppnar upp något som får mig att leva nu
Alla år som jag bara längtade bort
Till ett paradis med någon av samma sort
Om ingen kunde se mig för den jag var
Inget känndes äkta som du och jag idag
Nu mera blåser vinden i segeln
Med dina andetag tar jag mig fram idag
Och livet lever varje minut till slut
För jag andas ut för du har gjort mig hel


Du är där för mig

När mörkret smyger sig på tar du min hand å
Ge mig din kärlek,trygghet till mig
När inget funkar så står du där med mig
Du är där för mig
När mörkret smyger sig på tar du min hand å
Ge mig din kärlek,trygghet till mig
När inget funkar så står du där med mig


Jag älskar varje gång du kysser en vind

Jag älskar varje gång när du stryker min kind
Jag älskar varje gång du älskar med mig
Och jag vill vara din så länge jag lever o andas in
En dikt en låt kalla det för vad du vill
Det här är mitt sätt just nu att ge kärlek till
Och du vet vem du är och jag hoppas att du hör min röst nu

En ängel som svävar ovanför mig


Du är där för mig

När mörkret smyger sig på tar du min hand å
Ge mig din kärlek,trygghet till mig
När inget funkar så står du där med mig
Du är där för mig
När mörkret smyger sig på tar du min hand å
Ge mig din kärlek,trygghet till mig
När inget funkar så står du där med mig

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback